Мамина школа: активний розвиток з перших днів життя-заради успіху в майбутньому

13

Час вибирати

Чим раніше ви почнете займатися з дитиною, тим легше йому буде потім. Те, що дається легко в юному віці, все важче дається в міру підростання. І різниця в зусиллях величезна. Це означає, що пора вибирати методику раннього розвитку прямо зараз. Найбільш популярні з них перед вами:

сесіль лупан звернула увагу батьків на важливість живого спілкування-контакту між матір’ю і дитиною. Вона радить мамам частіше брати малюка на руки, більше з ним розмовляти, розповідати про все на світі, разом грати, рахувати і співати пісеньки. І так до молодшого шкільного віку. Детальніше про методику — в книзі сесіль «повір у своє дитя».

гленн доман в рамках своєї методики домана активно задіє зорову пам’ять дітей. У віці від 0 до 3 років дитині потрібно постійно показувати картки, на яких написані не букви, а слова цілком, не цифри, а кількість точок. Головне-чітко вимовляти ці слова, а вже потім можна показувати картинки. Так стимулюють розвиток мовлення дитини і розширюють його словниковий запас.

масару ісабука запевняє: немає нічого важливішого для прогресивного розвитку дитини, ніж перші три роки її життя. Саме в цей період діти здатні вбирати в себе все, чим готові поділитися батьки. В рамках методики ібука дитина граючи вчиться міркувати логічно, фантазувати, читати і писати і багато іншого. Головне, постійно розширювати зону його інтересів.

марія монтессорі сформулювала принцип адаптації дітей з обмеженими можливостями в сучасному суспільстві:»допоможи мені це зробити самому”. Методика монтессорі говорить: кожна дрібниця виконує свою функцію, тому навколо дитини необхідно створювати спеціальну розвиваючу середу. Навіть шнурки, намистини і горошини несуть свою місію і розвивають дрібну моторику. А скільки всього ще побачити, почути і помацати своїми пальчиками може дитина!

педагоги нікітіни , батьки сімох дітей, називають свої ігри “сходинками творчості”. В основі їх принципу-виховання і оздоровлення дітей в сім’ї. Розвиваючі ігри, творчі заняття, спортивні вправи, складність яких поступово збільшується, стимулюють розвиток здібностей дитини, закладених в ньому з самого народження. Більша увага приділяється заняттям на розвиток образного і логічного мислення. Нікітіни називають їх “спортивним комплексом для розуму”.

методика желєзнових – програма раннього музичного розвитку. Дитячі пісеньки на різних мовах, казки, міні-вистави, віршики — все це розвиває не тільки музичні здібності і слух, але також розкривають творчий потенціал, розвивають фантазію, увагу, пам’ять і мова.методика зайцева дуже популярна в росії. Вона дозволяє в самому ранньому віці навчити дитину читати за допомогою кубиків. Вони різні за кольором і розміром, а головне, кожен з них наповнений матеріалом, що уособлює характер складів і звуків. Наприклад, дрібні дерев’яні предмети – в кубиках з глухими звуками, залізяки — з дзвінкими.

вальфдорська педагогіка – найдивовижніша. Її принципи базуються на особливому ставленні до дитинства: зворушливому, уважному, шанобливому. У школах, де дітей навчають по вальфдорской системі, завжди дуже комфортна для розвитку доброзичлива атмосфера. Затишний інтер’єр, використання натуральних матеріалів в його оформленні, активна творча та ігрова діяльність для природного розвитку, але ніяких інтенсивних програм, жорстких таймінгів та інтелектуальних тренінгів. Ось така гармонія.

макато шичида впевнений: всі діти з’являються на світ геніями. Його метод допомагає розвивати вроджені таланти. Макато каже, що до трьох років у дітей найбільш активно розвивається права півкуля мозку, яке допомагає запам’ятовувати інформацію, а потім ліве, яке її краще аналізує. Завдання батьків-подружити дві півкулі для більш глибокого інтелектуального розвитку за допомогою послідовних системних занять.

золтан дьенеш , математик, педагог і психолог, переконав усіх, що математика може бути і творчою наукою. Він розробив цілу теорію вивчення математики в ігровому форматі. Вона включає шість ступенів: від вивчення умов гри і абстрактних понять до підведення підсумків, тобто логічних висновків.

Успішне майбутнє починається в той момент, коли мама твердо вирішила: я буду прагнути до більшого і дам своїй дитині краще. Діти, розвитку яких приділяли достатню увагу в ранньому віці, ростуть більш впевненими, спокійними, вони легше засвоюють новий матеріал, їм простіше соціалізуватися, знайти друзів, підтримати бесіду. Все це безсумнівно призводить до успіху. Дорогі мами, не забувайте: успішними не народжуються, а стають!