Запевнити трудову книжку з 1 липня 2018

64

У цьому році свою дію почав новий закон, який стосується трудового договору. Запевнити трудову книжку з 1 липня 2018 тепер можна по-новому. В даний час організація сама вирішує, як завіряти копії документів. Новий Державний стандарт увів два методу засвідчення копій, які необхідні для певних цілей.

Даний стандарт є рекомендацією. Користуватися їм не обов’язково, але краще оформляти всі документи з даного введення, це набагато зручніше. Таким чином правила будуть обов’язковими тільки тим компаніям, які візьмуть наказ. Як раніше вже згадувалося, ГОСТ виводить відразу два варіанти запевнення. Наша редакція підготувала для вас матеріал, в якому ви дізнаєтеся всю детальну інформацію з приводу нового введення.

У зв’язку з чим виникли зміни?

Зміст статті:

  • 1 У зв’язку з чим виникли зміни?
  • 2 Необхідно завірення копії?
  • 3 Перший спосіб засвідчення
  • 4 Другий спосіб
  • 5 Відповідальність за порушення правил діловодства
  • 6 Основні правила посвідчення
  • 7 Термін дії копії

Довгий час керівники компаній дотримувалися певних норм. Два роки тому запровадили нові стандарти. Змінилися вимоги до оформлення трудових. Але подібна вимога так і не встиг вступити в дію. Цей наказ вирішили перенести ще на рік. Як ви вже зрозуміли, нововведення відбулося 1 липня. Змін з’явилося не так вже й багато. Єдине, що дійсно змінилося – це необхідність в зазначенні місця положення трудової книжки, якщо копія призначена для іншої компанії.

Необхідно завірення копії?

Ця дія може стати необхідним самому працівнику. Для того, щоб взяти ксерокс книги, він повинен скласти заяву з проханням передати керівництву. Але йому зовсім не обов’язково вказувати причину необхідності отримати його. Найчастіше, він потрібен при отриманні кредиту або в оформленні пільг, допомог. Про це працівник не повинен розповідати. Після розгляду заяви, керівництво має видати необхідну папірець співробітникові по закінченню трьох днів.

Ксерокопія може знадобитися також і самому керівнику. Вона потрібна під час подачі документів до фонду соціального страхування на відшкодування коштів по оплаті допомоги. Щоб зробити розрахунок допомоги, необхідно підтвердити стаж, що без трудової книжки зробити неможливо.

Перший спосіб засвідчення

В такому випадку вказується місце, в якому знаходиться в даний час оригінал бланка. На ксероксі потрібно поставити відмітку на слові «Вірно», вписати прізвище ім’я та по батькові, посада. Також треба вписати інформацію про особистості відповідального за ведення подібних паперів. З 1 липня треба робити вказівка на місце розташування трудової книжки.

Другий спосіб

Якщо документ потрібен для використання не виходячи з компанії, то місцезнаходження книжки вказувати необов’язково. Необхідно просто вписати свою особисту інформацію, посада та поставити дату. Також відповідальний за зберігання зобов’язаний підписатися.

Надіславши заяву у відділ кадрів, можливо отримати свій ксерокс. Видати його в стані бухгалтер. Але таке буває тільки в невеликих організаціях. Відмовляти у видачі документа без особливої причини співробітникові не мають права. Термін дії необмежений з того моменту, як заявник отримає його особисто в руки. Зразок одного та іншого засвідчення можна подивитися в інтернеті.

Відповідальність за порушення правил діловодства

Керівництво компанії несе персональну відповідальність за організацію діловодства. Тому їм може загрожувати штраф при неправильному зберіганні трудових книжок і за не дотримання нововведень.

Сума штрафу може становити від 300 до 500 рублів. Тому відповідальним за зберігання відповідних документів слід бути уважніше. Вони повинні дотримуватися нових правил, щоб не потрапити в неприємну ситуацію.

Основні правила посвідчення

Якщо людина працює в компанії по теперішній час, то завірення проводиться таким чином:

  • Першим ділом робляться ксерокси всіх сторінок, на яких є яка-небудь інформація.
  • На останній сторінці повинна бути запис «Вірно» або інша подібна. Внизу треба вказувати ПІБ і посаду людини, яка відповідає за зберігання, його підпис, дата та печатка якщо є.
  • Якщо корпорація вимагає відповідного напису про те, що людина ще працює в ній, то необхідно її зробити.
  • Запевнити трудову в стані працівник з відділу кадрів. Якщо компанія невелика, то цим може займатися директор або відповідальний за фінанси.
  • Важливо!

    Запис про зберігання оригіналу треба робити тільки в тому випадку, якщо цього вимагає стороння організація. Якщо робите ксерокопію для своєї компанії, дану інформацію вказувати не обов’язково.

    Термін дії копії

    Як раніше вже згадувалося, нотаріально засвідчений документ має необмежений термін дії, поки в книжку не будуть внесені нові записи. Якщо копію запевняв ваш роботодавець, то вона є дійсною лише місяць. У разі внесення нових даних за цей місяць, ксерокс втрачає свою дію.

    Роботодавець не має права вимагати з працівника кошти за надання ксерокопії. Навіть заради того, щоб відшкодувати витрати на виготовлення. Варто пам’ятати, що текст після друку повинен добре читатися.

    +1
    Твітнуть
    Поділитися
    Поділитися