Фільм «ейфель ” – історія кохання чи історична драма?

130

Чорний екран і напис: «вільна інтерпретація, натхненна реальними подіями». Нестандартний перший кадр для фільму, чи не так? саме так починається французька кінокартина, в центрі сюжету якої творець найбільш відвідуваної і самої фотографується пам’ятки світу — ейфелевої вежі.

Сам інженер ажурного творіння називав її просто “300 метрова вежа”, але повернемося до дивного початку фільму. З якою метою режисер мартін бурбулон робить такий хід? щоб уникнути різких рецензій критиків або щоб згладити мимовільний скептицизм глядачів? про все по порядку.

Про що картина? (без спойлерів)

Париж, кінець 19-ого століття. Попереду грандіозний захід-всесвітня виставка, на якій відомі творці презентують свої твори, присвячені великій французькій революції.гюстав ейфель планує представити практичний і сучасний проект метрополітену. Однак після зустрічі з жінкою з минулого, він кардинально змінює свою задумку. Ризик і пишність, пристрасть і любов — ось слова, які описують одночасно і запаморочливий роман, і його дітище — ейфелеву вежу, символ романтики і самого парижа.

Не тільки любовна лінія

Незважаючи на те, що всепоглинаюча, пристрасна і ніжна любов виходить на перший план в цій картині, інші сюжетні лінії змушують задуматися і переосмислити багато речей. Одна з таких паралелей-стратифікація суспільства, його поділ на класи. 300-метрова вежа посередині міста-споруда, яка видно з будь-якої частини парижа, будь-якій людині, незалежно від його статусу. Але не тільки альтруїстичні мотиви стоять за рішеннями ейфеля, але і його минуле, в яке глядач переноситься відразу після сцени з несподіваним рішенням про зміну проекту.

Що думає про це режисер?

В інтерв’ю новинному виданню мартін бурбулон розповів про те, що ж означає «вільна інтерпретація». Справа в тому, що якісь елементи фільму засновані на реальних подіях, інші ж вигадані. Незважаючи на мізерну інформацію про особисте життя інженера, факт роману молодих людей відомий і правдивий, але про їхні стосунки через 20 років історія замовчує. У той же час ми знаємо, що ейфелю — і це є у фільмі — проект вежі спочатку був абсолютно не цікавий: він був захоплений ідеєю будівництва в парижі метрополітену. Але незабаром чоловік змінює свої погляди і з головою занурюється в ризикований план будівництва мереживної вежі з металу.

«для нас єдиним переконливим поясненням цієї зміни, відповіддю на питання, чому ейфель раптом пристрасно взявся за проектування вежі і її зведення, виявилася ідея про те, що ним керувала любов», — пояснює режисер політ фантазії творців фільму. Виходить, не щоб уникнути негативних відгуків зроблений перший кадр з попередженням, а для пояснення позиції і позначення просторів для роздумів не тільки сценаристів, а й самих глядачів.

Трохи про акторів

Без сумніву, гра зірки серіалу«статеве виховання» від netflix емми маккей, яка ніколи раніше не знімалася за межами англії, і ромена дюрі, в послужному списку якого більше 50 фільмів, заворожує. Але чим був обумовлений вибір саме цих акторів? справа в тому, що талановита і енергійна емма, прекрасно втілює символ любові столиці франції, одночасно і добре відома міжнародній аудиторії, і в новинку французьким глядачам, а ромен дюрі був єдиним, кому режисер без роздумів запропонував сценарій.

Крім того, бурбулон розповів в інтерв’ю забавну історію про те, як саме він дізнався про емму маккей: «емму мені запропонувала одна з наших продюсерів, яка знала її по хіту netflix “сексуальна просвіта”. Незвично те, що її саму — я маю на увазі продюсера — умовили подивитися серіал її діти. Це була чудова ідея!».

На 2 століття тому

Одне з найскладніших завдань, яке стояло перед усією знімальною командою, — відтворення поетапного будівництва трьохсотметрової вежі. Для цього на знімальному майданчику була зведена частина будівлі в масштабі 1: 1-точна копія однієї з чотирьох опор 25 метрів у висоту, виконана з металу. Також невід’ємною частиною знімального процесу стала графіка.

Ось що говорить режисер про другий з двох основних елементів роботи над фільмом: «дуже важливо було домогтися максимально хорошого, правдоподібного якості, щоб показати глядачам ейфелеву вежу такою, якою вони ніколи її в кіно не бачили. Щоб на неї можна було подивитися в процесі зведення в її реальному міському оточенні. Без цього, боюся, ніякого кіно б у нас не вийшло».

Прем’єра історичної драми з біографічними вставками і французьким шармом відбулася в росії 14 жовтня, так що ви ще можете встигнути відвідати її в кіно. А якщо прокат вже підійшов до кінця, то обов’язково подивіться картину будинку, з близькими, друзями або коханою людиною.

попередня стаття«Все було вирішено наперед!»: телеглядачі обговорюють підсумки проекту «Нова Фабрика зірок».
наступна статтяМежі осені.