Онлайн-покупка, онлайн-оплата, онлайн-отримання документів, онлайн-інформування про статуси заявок і багато іншого без необхідності відвідування офісу!
Підібрати тур можна прямо на головній сторінці сайту tez tour або відразу перейти на “підбір туру для приватних осіб” – tourist.
При натисканні на “детальніше” відкривається на этом сайте сторінка з описом готелю, його фотогалереєю і картою. Якщо ви готові забронювати тур, натисніть “забронювати”.
На сторінці бронювання туру можна подивитися складові туру, вибрати інший переліт, номер, пансіон, трансфер. Підсумкова ціна туру вказана з урахуванням доплат, також вказано порядок оплати.
Перейдіть до оформлення туру. При виборі “я новий клієнт” ви будете зареєстровані автоматично, і на вказану при бронюванні туру електронну адресу (він же є вашим логіном) відправляється посилання для активації реєстрації. Якщо ви вже маєте обліковий запис, виберіть його. Також тут можна вибрати “забронювати онлайн “або” забронювати в агентстві”, розмір передоплати, спосіб оплати і ввести промокод, якщо він у вас є.
При купівлі туру в розстрочку акції та промокоди не діють. Знижки по акціях і промокодом не сумуються і поширюються тільки на комісійні послуги.
На наступні послуги у складі туру: переліт регулярним рейсом, паливний збір, страхування від невиліту(та інші додаткові види страхування), новорічна та різдвяна вечері, курортний збір та ін. – знижка не поширюється.
Знижка за промокодом не діє на тури за промотарифами.
Заповніть особисті дані покупця, а також особисті дані всіх туристів в заявці. Для зручності заповнення даних можна зробити фото закордонного паспорта (на пристрої з фотокамерою) або завантажити наявне. Дані паспорта будуть автоматично внесені в заявку. Зверніть увагу, що всі складові туру можна перевірити в колонці праворуч.
Після заповнення даних потрібно перейти до перевірки. На цьому етапі можна ще раз перевірити умови туру, умови його ануляції, умови внесень змін до заявки, а також ознайомитися з договором реалізації туристичного продукту.
E-mail та sms-повідомлення
Починаючи з моменту оплати заявки і до вильоту, ми будемо тримати вас в курсі всієї інформації по заявці: оплата і підтвердження, зміна часу вильоту або пересадка на інший рейс, готовність документів. Також ми нагадаємо вам за добу до початку поїздки актуальний час вильоту.
Повідомлення будуть приходити на електронну пошту і мобільний телефон, зазначені при реєстрації.
Якщо ви хочете анулювати тільки авіаквиток, необхідно написати про це у вільній формі на email, вказаний нижче. Запит розглядається 1 робочий день. Повернення квитків здійснюється строго відповідно до правил авіакомпаній. У разі повернення окремо авіаквитків заявка може бути перерахована і вартість інших послуг може змінитися.
Після цього по електронній пошті і (або) телефону, вказаним при бронюванні, з вами зв’яжеться представник туроператора. Повернення коштів здійснюється на карту, з якої був проведений платіж за тур.