Як відкрити нічний клуб

11-17-2021

Нічний клуб – це досить капіталомістке підприємство. Також хочемо вам порекомендувати нічний клуб Split . Інвестиції для його відкриття становлять 1-3 млліона рублів. Рентабельність музичного закладу залежить від обраної концепції, без якої дані капіталовкладення не мають сенсу.

Нічні клуби мають широке поширення по всьому світу і активно розвиваються, росія – не виняток. У великих містах їх налічується сотнями. Відкривати клуб можна і в невеликому районному центрі. Незважаючи на високий рівень конкуренції, даний бізнес дуже прибутковий і має великі перспективи розвитку.

Види нічних клубів

Згідно загальноприйнятим нормам, клуби поділяються на наступні види:

  • дискотеки для молоді, за вхід яких потрібно заплатити, а розцінки на алкогольні напої нижче ресторанних;
  • тематичні клуби за інтересами, що об’єднують вузькоспеціалізований напрямок (наприклад, рок-бари, джаз-клуби);
  • сезонні заклади, що працюють в певний період (наприклад, влітку на узбережжі);
  • елітні заклади для багатих людей, вхід в яких безкоштовний, а рівень націнки вище в 6-7 разів, ніж у звичайних клубах;
  • заклади, орієнтовані на певну групу людей (наприклад, гей-клуби, стриптиз-бари);

Вибір концепції

Якщо ви не знаєте, що потрібно щоб відкрити нічний клуб, почніть з вибору концепції. Саме вона може виділити вас серед тисячі конкурентів і забезпечити великим потоком відвідувачів. Правила розважального бізнесу прості-той заклад, який буде відрізнятися оригінальністю і креативом, обов’язково переможе. Захоплююче оформлення приміщення, висококласне освітлення і музичне обладнання, професійний ді-джей і відмінна музика можуть зробити заклад успішним навіть з простого ангара або підвального приміщення.

Фактори успіху

Експерти вказують на ряд показників, які можуть виділити новий заклад і зробити його популярним. І так, ідеальний клуб:

  • розташований в місцях з високою прохідністю;
  • має площу від 300 м2;
  • оснащений новим звуковим і світловим обладнанням, системою відеоспостереження, добре освітлений і кондиціонуємо, має надійну систему охорони і пожежної сигналізації;
  • має команду кваліфікованих управлінців і обслуговуючого персоналу;
  • використовує всілякі маркетингові принципи для свого просування.

Підбір кадрів

Від професіоналізму персоналу залежить успіх вашого закладу. Як правило, в основний штат співробітників входять:

  • директор;
  • керуючі (арт-менеджер, pr-менеджер, організатор клубних програм);
  • бухгалтер;
  • ді-джей;
  • гардеробник;
  • кухар;
  • офіціанти;
  • мийник посуду;
  • охорона;
  • прибиральники.

Реєстрація бізнесу

Перед тим як відкрити нічний клуб з нуля, необхідно зібрати пакет документів. Вам потрібно зареєструвати юридичну особу і підготувати ряд дозволів:

  • висновок сес;
  • дозвіл пожежної інспекції;
  • проектні та архітектурно-технічні документи;
  • аналіз звукової дії на навколишні будинки;
  • рішення авторського нагляду;
  • ситуаційний план;
  • санітарний паспорт;
  • дозвіл на продаж спиртних напоїв;
  • договір на вивезення сміття та обслуговування системи вентиляції;
  • медичні книжки персоналу;
  • журнал проведення інструктажу безпеки;
  • угода на тривожну кнопку та ін.

Цільова аудиторія

За даними статистики, більше половини загального доходу нічному клубу дають постійні відвідувачі. Тому при визначенні напрямку важливо визначити свою цільову аудиторію. На кого орієнтована діяльність вашого закладу-на елітну частину населення,» золоту ” молодь чи людей з околиці? ціна за вхід, меню, асортимент напоїв, музика залежать від ваших потенційних клієнтів.

Заможна молодь – найперспективніший сегмент клубів. Якщо ви орієнтуєтеся на їх смаки і переваги, створіть атмосферу декадансу і розкоші. Для них важлива новизна, креатив, багатий асортимент напоїв і страв, а також динамічно мінлива атмосфера.

Маркетинг

Просування-один з ключових етапів діяльності. Вибір інструментів маркетингу залежить від вибору формату. Якщо ви розвиваєте демократичний заклад для студентів, то рекламні акції потрібно проводити в навчальних закладах, парках, скверах.

Один з найефективніших методів просування-роздача флаєрів (листівки, які дають можливість отримати відвідувачеві певні знижки). Інформація в друкованих виданнях, радіостанціях, зовнішня реклама і просування в інтернеті також дають відмінний ефект.