Купувати вигідно – це мистецтво, яке відточується з досвідом і отримує нові фарби завдяки інноваціям. Так, зовсім недавно покупки в інтернеті сприймалися як щось екстравагантне і незвичайне, зараз же кожен другий користувач раз на місяць (не рідше) замовляє товари в мережі.
Фахівці promokodus.com розповіли, як можна заощадити на онлайн-покупках.
Промокоди: простий спосіб отримати знижку
Промокоди можна отримати в рекламній розсилці, особисто від представника продавця, на агрегаторах типу promokodus.com. До речі, останній майданчик цікавий тим, що на ньому зібрані пропозиції від багатьох популярних інтернет-маркетів, так що в одному місці можна отримати знижку на покупку речі, сумки і навіть зимових шин на позашляховик.
Що стосується розміру знижки, він варіює від 5 до 60-70 %. з чим це пов’язано?
- по-перше, з попитом на товар-затребувані позиції продаються і без додаткових преференцій, для покупки ж менш популярних товарів продавці застосовують методи стимулювання покупців.
- по-друге, таким чином залучається великий потік покупців і навіть при мінімальній націнці продаж великої партії приносить відчутний прибуток.
Акції: вдало зайшов в магазин
фото: https://pixabay.com/photos/marketing-online-social-media-online-1427786/
Перед святами, в період затишшя, перед надходженням нової колекції інтернет-магазини проводять спеціальні акції, завдяки яким можуть підігріти інтерес користувачів до асортименту. Щоб вчасно дізнаватися про них, варто підписатися на розсилку від улюблених магазинів.
Часто вони оголошують про акції і в соціальних мережах: якщо ви не хочете отримувати повідомлення на електронну пошту, можете підписатися на ці пабліки і дізнаватися новини звідти.
Багато інтернет-магазини розробляють свої програми лояльності, що дозволяють утримати покупців і залучити нових замовників.
так, в залежності від мети отримання види бонусів будуть відрізнятися:
- вітальний – бонус дається покупцеві при першому замовленні, як правило, він невеликий, але при цьому привабливий для клієнта;
- заохочувальний – покупець може поступово з кожною покупкою збільшувати свій бонусний рахунок, а після досягнення певного рівня витратити бонуси в якості частини ціни за товар;
- святковий – у певні дні (загальні урочистості, ювілей організації, день народження клієнта) знижка на товари може бути збільшена. Це робить співпрацю з продавцем більш приємним.