Як економити на покупках в інтернеті: 3 дієвих способи

15

Купувати вигідно – це мистецтво, яке відточується з досвідом і отримує нові фарби завдяки інноваціям. Так, зовсім недавно покупки в інтернеті сприймалися як щось екстравагантне і незвичайне, зараз же кожен другий користувач раз на місяць (не рідше) замовляє товари в мережі.

Фахівці promokodus.com розповіли, як можна заощадити на онлайн-покупках.

Промокоди: простий спосіб отримати знижку

Промокоди можна отримати в рекламній розсилці, особисто від представника продавця, на агрегаторах типу promokodus.com. До речі, останній майданчик цікавий тим, що на ньому зібрані пропозиції від багатьох популярних інтернет-маркетів, так що в одному місці можна отримати знижку на покупку речі, сумки і навіть зимових шин на позашляховик.

Що стосується розміру знижки, він варіює від 5 до 60-70 %. з чим це пов’язано?

  • по-перше, з попитом на товар-затребувані позиції продаються і без додаткових преференцій, для покупки ж менш популярних товарів продавці застосовують методи стимулювання покупців.
  • по-друге, таким чином залучається великий потік покупців і навіть при мінімальній націнці продаж великої партії приносить відчутний прибуток.

Акції: вдало зайшов в магазин

фото: https://pixabay.com/photos/marketing-online-social-media-online-1427786/

Перед святами, в період затишшя, перед надходженням нової колекції інтернет-магазини проводять спеціальні акції, завдяки яким можуть підігріти інтерес користувачів до асортименту. Щоб вчасно дізнаватися про них, варто підписатися на розсилку від улюблених магазинів.

Часто вони оголошують про акції і в соціальних мережах: якщо ви не хочете отримувати повідомлення на електронну пошту, можете підписатися на ці пабліки і дізнаватися новини звідти.

Багато інтернет-магазини розробляють свої програми лояльності, що дозволяють утримати покупців і залучити нових замовників.

так, в залежності від мети отримання види бонусів будуть відрізнятися:

  • вітальний – бонус дається покупцеві при першому замовленні, як правило, він невеликий, але при цьому привабливий для клієнта;
  • заохочувальний – покупець може поступово з кожною покупкою збільшувати свій бонусний рахунок, а після досягнення певного рівня витратити бонуси в якості частини ціни за товар;
  • святковий – у певні дні (загальні урочистості, ювілей організації, день народження клієнта) знижка на товари може бути збільшена. Це робить співпрацю з продавцем більш приємним.